Asistenční služby

Servis 24® poskytuje svým zákazníkům nepřetržitý přístup k asistenčním službám širokého spektra v rámci celé Evropy.

Nejčastěji jsou operátoři Servisu 24® požádáni o pomoc při zajištění silniční služby, odtahu nebo opravy nákladního vozidla, autobusu nebo např. návěsu. Na základě smluv mezi asociací Europe Net a výrobci nákladních vozidel, návěsové techniky nebo náprav je Servis 24® výhradním organizátorem asistenčních služeb v rámci České Republiky a Slovenska pro klienty těchto značek: Iveco, MAN, Europart, Euroservice, Mitsubishi Heavy Industries, Neoman, Irisbus, Karosa, Schmitz Cargobull, LDV, SAF, Thermo King, Krone, Temsa a Point-S.

Kromě výše uvedených nabízí Servis 24® i asistenční služby v podobě zajištění finanční záruky, dovozu potřebné hotovosti pro potřebu úhrady pokuty, kauce nebo např. při načerpání špatného paliva, použití neplatné palivové karty nebo při natankování pohonných hmot na čerpací stanici, která daný typ palivové karty neakceptuje.

Rozsah zajišťovaných asistenčních služeb

Asistenční služby organizujeme prostřednictvím našeho call centra 24 hodin denně 365 dní v roce na telefonním čísle +420 261 104 477. Dosah našich asistenčních služeb není omezen hranicemi států nebo regionů a pokrývá celou Evropu včetně Ruska. Na území České Republiky a Slovenska spolupracujeme přímo se zhruba 200 autorizovanými nebo smluvními servisy.

Zajistíme pro vás:

  • výjezd silniční služby na místo poruchy vozidla diagnostika závady a oprava na místě závady pokud je to povaha závady a regionálně platné předpisy umožňují
  • odtah vozidla do nejbližšího servisu schopného závadu kvalifikovaně odstranit
  • vyproštění vozidla v případě nehody
  • služby sítě pneuservisů
  • zajištění dovozu peněz na úhradu pokut nebo kaucí
  • zajištění úhrady za poskytnuté služby (např. načerpané pohonné hmoty)
  • možnost hrazení poskytnutých asistenčních služeb palivovými kartami Esso, EuroShell, Routex (Agip, Aral, BP, OMV, Statoil), UTA podle možností konkrétního typu karty
  • zajištění ubytování pro řidiče případně i skupinu osob
  • uskladnění odstavených vozidel
  • tlumočení komunikace mezi zákazníkem a servisem v průběhu zásahu a v případě potřeby i po jeho ukončení

Asistenční služby tohoto rozsahu jsou prostřednictvím sítě Europe Net pro naše zákazníky dostupné v těchto evropských zemích: Albánie, Andorra, Belgie, Bělorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Česká Republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Moldavsko, Monako, Německo, Nizozemí, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Srbsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Turecko, Ukrajina a Velká Británie.


Servis 24 ® je včetně firemního loga mezinárodní ochranná známka registrovaná společností Servis 24, spol. s r. o. Všechna práva spojená s užíváním této známky jsou vyhrazena naší firmě. Používání tohoto označení nebo našeho firemního loga je bez souhlasu vlastníka zakázáno.

Aktuality e-mailem - Newsletter - Zpravodaj

nahoru